had gisteren eindelijk mijn moter aan de praat gekregen , zij het nog niet optimaal draaiend , dan de verlichting uitgeprobeerd en die werkte ook , zij het zwak naargelang het toerental ,
maar zou zeker niet genoeg verlichten om s'avonds op de weg te komen , maar ik was toch al tevreden dat het werkte.
dan maar weer enkele punten doorgenomen in het doe het zelf boek en tot de conclusie gekomen dat ik het gaatje onder de cilinderkop dat verticaal door de cilinder loopt niet ontkoold had, dus zoals beschreven met een 5mm boortje op de schroefboormachine héél voorzichtig in het gaatje gegaan , tot beneden , en inderdaad zat daar nog wat aankoling , na dit doorgeblazen te hebben , alles terug dicht en terug proberen starten, de liefde bleek niet wederzijds en nu vraag ik mij af of dit ontkoolde gaatje zo belangrijk is en wat hoef ik nu te doen om weer te kunnen starten , de sproeier heb ik ook nagekeken , die zag er zuiver uit en als ik met perslucht in het voornoemde gaatje blaas voel ik de lucht uit het uitlaatspruit komen , ook heb ik de contactpunten nog eens nagekeken en die openen wanneer beide merktekens elkaar in lijn zien.
iemand een idee wat ik nog kan doen ??
groeten
Alain