Hoera !!!
Alles gedemonteerd: uitlaat, gaskabel, motor met schetsplaten er nog aan, remmechanisme en spatbord. De voorvork elementen rechts en links er afgehaald en op elkaar gelegd en tegen mijn verwachtingen in waren die identiek en niet krom. Voorvork terug gemonteerd en schroeven handvast gedraaid. Daarbij stelde ik een minimale speling vast (1mm)bovenaan ter hoogte van de schroeven. Bij het definitief aandraaien van de bouten rechterpoot maximaal naar achter gedrukt en linkerpoot maximaal naar voor gedrukt. Ik vermoed dat dit een effect heeft van ca. 5mm onderaan de vork en dat is veel. Wiel voorlopig ingezet en dat stond recht, motor voorlopig ingehangen en die stond ook recht op het wiel.
Alles terug definitief gemonteerd en het resultaat is aanvaardbaar. het wiel zit evenwijdig tussen de veertjes van het voorste spatbordje,dus rijden is geen probleem meer. optisch is er nog een minimale afwijking, maar ik ben tevreden. Hopelijk blijven die voorpoten ondanks de minimale speling op hun plaats zoniet moet ik opvullen met een spietje van 1mm.

Attached Images
IMG_1681.JPG (33.23 KB, 156 downloads)