ja er kan veel fout zijn, heb ook meegemaakt dat de ophangpunten aan de voorvork ingescheurd waren, Een ander fenomeen, niet op tijd de moeren van het scharnierpunt aandraaien dan lubberen de moeren, het asje en de gaten uit.
Inderdaad ook kromme poten en dat hoeft maar heel ietsje te zijn.

De opmerking dat er ook standaard M6 boutjes gebruikt zijn in plaats van de originele borst bouten, soms moet je wel om het blok in de ophangpunten wat ruimte te gunnen, met een dikke grote onderleg ring overbrug de dan de U ophanggleuf ( zonder die ring ECHT NIET doen) het blok richten en dan de boutjes vast zetten .

Ander fenomeen dat hij links niet even hoog hangt als rechts, vraag me niet hoe het kan maar het gebeurd .
En dan zijn er nog ( vooral zwart witte ) banden in omloop die bij oppompen wat bolliger naar de zijkanten zijn en er is al niet veel ruimte tussen de boutkoppen van het spatbordje dan heb je alleen daarom al een probleem


Groeten Just One Anomalous Nerd (J.O.A.N.)