de voeringen hoor los in hun bakjes. alleen chineeschen maken troep en daar worden ze gelijmd maar dat gebeurd meestal zo scheel dat de voeringen niet goed aanliggen in de trommel de rol had nooit van de trommel gescheiden mogen worden, dat is specialistenwerk dient zuiver en ver genoeg geperst te worden, is een perspassing en dat maakt gebruik van de elastische eigenschappen van de metalen, loctite is uit den boze ....>>>>>> ik zie al wat er gebeurd is, heel zeldzaam gebeuren, het zink heeft zich los weten te werken uit de stalen huls bus gebeurd heel zelden. de door mij genoemde perspassing is tussen de stalen hulsbus en de inwendige omgezette kant van de trommel, deze wordt wel bij revisie van oa de lagers door specialisten gescheiden. in dit geval wordt het dan wel lijmen want origineel komt dit dus nooit los en daarna NOOIT meer de motor laten lopen als de fiets stilstaat want de zooi wordt door de slepende koppeling ( komt NOOIT vrij sleept altijd) zo heel dat lijm geen stand houdt, werkt maar tot ca 80 graden en daarboven neemt de sterkte enorm af

Last edited by Joan; 14/05/22 10:53 PM.

Groeten Just One Anomalous Nerd (J.O.A.N.)