als je bereid bent om voor anderen nog wel een wat te repareren, kom je ook nog wel een wat aparts tegen. Want ze gooien de raarste dingen over de schutting ( goed nederlands gezegde) om het gerepareerd te krijgen. krijg ik nu een motorblok met los lager om te repareren. Eitje denk je dan ( het is toch pasen) blokjes zonder koppeling kan ik wel dromen. Nou niet dus blijkt het een overgangsmodel te zijn waar het lager ook geklonken hoort te zijn. Altijd gedacht dat dat pas bij de 2200 begon ( Franse versie van de OTO) nou dat heeft dit blok ook. Ook zitten er nog de gaten in het gietwerk voor de borgboutjes/plaatjes voor het lager, maar er zit geen draad in de gaten. Kan ik er wel draad in maken en zo borgen volgens de oude manier maar dat is niet historisch correct. Gaat dus weer geklonken worden. Goed dat ze het maar met een paar punten gedaan hebben en niet rondom .

Attached Images
overgangs carter.jpg (125.47 KB, 53 downloads)

Groeten Just One Anomalous Nerd (J.O.A.N.)