ik ben inmiddels klaar met mijn viertakt project, na een aanvankelijke teleurstelling, de opgave van china over CC's en PK's klopte voor geen meter ( 44 Cc bleek 35 CC en die ca 2.8Kw nog geen 1 Kw) 1 van de blokjes die nog niet gemonteerd was complet open gegooid en inlaat en uitlaat opgevoerd en nog zo wat van die niet kloppende zaken in orde gemaakt. dit blokje omgebouwd op het ondercarter waar ik al mee gereden had. Loopt nu veel beter dan een standaard solex 2takt ondanks zijn 35 cc gaat hij er vlot vandoor. Een volgend zal ik heel anders maken, het blokje dat ik vandaag eraf gehaald heb moet toch ook open om aan te passen zodat hij goed werkt, kan het kale carter onder de fraisbank en is dan zo aan te passen dat een rol veel simpeler is te monteren. Ik kan dan weer een standaard voorvork en voorwiel gebruiken ( nu is de vork 4 cm verlengd en er zit een 16 inch voorwiel in om ruimte te maken voor de constructie die iets hoger opbouwd dan standaard )

Attached Images
4takt links.jpg (235.65 KB, 144 downloads)
4takr rechts.jpg (221.37 KB, 145 downloads)
4takt boven.jpg (174.14 KB, 142 downloads)

Groeten Just One Anomalous Nerd (J.O.A.N.)