Originally Posted by Antoine
Joan, je bedoelt 1 of andere Fransman die ook graag een hamer gebruikt?
om maar eens een voorbeeld te noemen.
Originally Posted by Ratlook
---
Ik begrijp er werkelijk helemaal geen "moer " meer van, maar dat zal dan

wel aan mij liggen ?we proberen je op de rit te krijgen maar kennelijk wil je alle beschikbare methodes tegelijk uitvoeren en eentje is genoeg namelijk vliegwiel vasthouden en met passende sleutel ( ring of pijp) 14 de moer lossen de rest is voor de gevorderde sleutelaar met een ton aan gereedschap

" een soort van boormachine " wat is dat dan ?dat schreef ik : slagmoersleutel

Waarom is dat boutje een "verkoop-truc " van Solex ? ze verkochten graag nieuwe carters want met dat boutje gaat de boel naar de mallemoer en dan kun je een nieuw carter verkopen

Waarom wordt op filmpjes bij solex reparaties bij de één na de ander een boormachine gebruikt om

o.a te starten ?starten is iets anders dan een moer demonteren , vaak gaat de moer WEL los maar dat is omdat de motor als hij eenmaal start sneller loopt dan de boormachinen en dan trekt de motor de moer los NIET de boormachine

Nogmaals.....ik snap er geen barst meer van en jullie praten er een beetje omslachtig over [ vind ik ]wij zijn kennelijk vak idioten die te veel vaktaal spreken maar hoe houden we het simpel , door terechte terugkoppeling als je het niet snapt, dat snappen wij dan weer , maar wel graag 1 ding tegelijk anders gooien wa alles op 1 hoop en kom je er alsnog niet uit

---
[size:20pt][/size]

Last edited by Joan; 27/03/21 10:30 PM.

Groeten Just One Anomalous Nerd (J.O.A.N.)