Originally Posted by Hans1
Nou Johan . Omdat het de exact zelfde dop is . En het gaatje precies even groot is . Zo doende lijkt het me sterk. Voor die tijd heeft hij wel goed gelopen , maar heb het geprobeerd met dop en zonder dop . Maar geen reactie
OK is dat duidelijk en goed geprobeerd om te zien of dat inderdaad een oorzaak is. Merk je verschil in rijden tussen een volle tank en een half lege tank ( het verschil is dat bij volle tank het niveu boven de pomp zit en bij half lege tank het niveua onder de pomp zit hetgeen het functioneren van het systeem bein vloed. En heb je toevallig een brandstof leiding di in je carburateur steekt met een dicht geknepen uiteinde en wat boringen aan de zijkant ( dat hoort) daar wil zich soms wel een swat vuil ophopen. door gebruik komt er nogal een wat vuil los en dat gaat zwerven waardoor je van een goed werkende solex beland in eentje met problemen. Wat tank je ?


Groeten Just One Anomalous Nerd (J.O.A.N.)