normaliter is het enige probleem dat het plaatje van de spaak los komt van het hulsje, bij de messing versie is dat te solderen. Bij de zinken versie zorgvuldig overnieuw klinken en/of in het midden van het busje draad M4 maken en plaatje borgen met ringetje en M4 boutje met verzonken kop Verder gaan ze normaliter niet kapot maar zijn wel erg gevoelig van juiste montage van de spaak en daarmee ook de hevels aan het stuur , de decompressie stangetjes en plaatsen van goede type veer. Als je dus een "systeemfout" bent begaan met montage helpt het uitwisselen van het onderdeel op zich niet want kans dat je dan weer dezelfde "systeemfout" inbouwt Verder is de plaats van het veertje aan het plaatje belangrijk, het kan zijn dat in de stand volgas de veer zo trekt dat er eigenlijk geen moment wordt uitgeoefend op het plaatje maar dat hij meer naar het centrum trekt dan ontstaat er geen rotatie ( dicht trekken)

Last edited by Joan; 12/07/19 09:45 AM.

Groeten Just One Anomalous Nerd (J.O.A.N.)