Ik had ongeveer 1-2 weken geleden de volgende dingen gedaan:

Luchtfilter gaten opgeboord naar 8mm
Remlucht sproeier vervangen voor 'origineel'
Overgestapt naar aspen
Uitlaat weer origineel gedaan (omdat de uitlaat pijp netjes naar rechts steekt ipv richting het spatbord)

Heb daarna een week perfect gereden, hij liep echt lekker, en de remlucht hendel stond vaak op de 1 uur positie.

Sinds een paar dagen, merk ik dat hij veel meer aan het viertakten is, en ik moet de remlucht hendel helemaal naar rechts zetten. Heb m'n sproeiers 28 en 29 geprobeerd, en ook beiden ultrasoon gereinigd en uitgespoten, maar die zijn vlekkeloos.

Het lijkt alsof hij altijd te rijk loopt, als ik ga spelen met de remlucht hendel kom ik alleen op de conclusie dat hij het beste loopt als ie helemaal naar rechts staat, maar alsnog zit er weinig kracht in.

Tijdens het rijden wilt hij soms wel is 1 of 2 seconden opeens perfect lopen. En daarna weer belabberd.

Als ik 1-2 seconden het gas los laat, en daarna weer gas geeft, lijkt hij wel lekker te lopen voor enkele seconden. Misschien omdat de overtollige brandstof van de bougie afkomt.

Bougie moet ik nog inspecteren, ik wacht nu even tot ie is afgekoeld. Maar ik weet echt even niet waar het aan kan liggen... Als hij eerst perfect loopt met sproeier 28 en 29, en nu totaal niet meer...

Ik wil nu de volgende dingen proberen:

- Bougie inspecteren/vervangen, misschien elektrode afstand van 0.5 naar 0.4?
- Luchtfilter inspecteren
- Remlucht sproeier gat vergroten

Ik kan dit gedrag lastig verklaren... Maar advies is welkom!