Heren dank voor de reacties;

Originally Posted by John Meisters

�Weinig tot geen retour�: betekent dat weinig als hij sneller loopt, en geen als hij langzamer gaat lopen?


Ja

Originally Posted by John Meisters

Dit hoeft niet aan je pompje te liggen, ik heb al eens een belabberde tankaansluiting gehad waardoor soms wel soms niet voldoende doorstroom was.
Met een nieuw tankfilter was het opgelost.


Ik zal het eens zonder tankfilter proberen, de tank is nieuw en zuiver, de brandstof ook.


Originally Posted by Joan
op de foto zie ik sowieso al 1 boutje dat niet goed is aangedraaid Ik zou de montage van de pomp en de pomp zelf willen controleren , maak eens fotos van de losse onderdelen en stapsgewijs hoe je ze monteert.


Jemig de pemig wat een scherp oog, dat had ik zelf nog niet gezien. Dat is het boutje waar het massadraad klemmetje onder moet. Die aansluiting ga ik anders maken want ik wordt daar niet gelukkig van.

Ik zal vandaag exploded view foto's maken.


Originally Posted by Joan

ik zie een NGK dat is een heel ander merk

Klopt inderdaad, maar normaliter zit er een champion in.

Originally Posted by Joan

wat je ook nog kunt doen is je plastic filter uit je carburateur trekken en dan eens testen heb chineesch in mijn handen gehad daar zat alles dicht


Die dingen begrijp ik niet goed, er zit een brede sleuf in en daar tegenover een smalle, maakt het nog uit hoe je hem monteert of schuif je die er gewoon in?

Ik bemerkte wel dat als ik hem ietsje lift dat dan de motor afslaat.....


Originally Posted by Ant_one
Moet de motor niet anders gaan lopen zodra je de 'shokeschrijf' verplaatst naar rechts? Ik hoor bijna geen verschil.


Dat zou ik ook denken, met name rustiger



Last edited by MarkN; 25/08/18 10:32 AM.

Salut!
Mark