Originally Posted by FFAnders
Originally Posted by Pierre
vandaag nog geen tijd gehad om verder te zoeken druk druk zal iets voor morgen zijn gr pierre

Ja, valt niet mee.
Hier is het Regen, regen, regen en dat is ook lastig proefrijden cry


en hier regent het nog harder heb gisteren wel een proefrit gemaakt maar je kan daarna uren bij de kachel zitten.
om even bij het onderwerp te blijven:
1 van de zaken die fout zaten: een origineel bougie moertje was geplaatst, zo een lang cilindertje dus, men dacht deze te isoleren door er een stukje ( benzine) slang om te schuiven, nou aan de bovenkant waar hij dus vonkt naar de filterkap gewoon open dus dat hielp niet , ook de bougie op 0,7 mm ( zo komen ze meestal uit de doos want dat is voor auto bobines wel goed) dus om daar te vonken ook niet echt makkelijk gemaakt . verder een nieuw membraan moeten steken ( oude hard en door vuil geblokkeerd) punten van ontsteking met diamantvijltje bewerkt en het originele luchtfilter maar eens uitgewassen en vastgezet met een echte klemring in plaats van de veel te kleine stalen originele .

Attached Images
bougiemoertje.jpg (37.24 KB, 247 downloads)

Groeten Just One Anomalous Nerd (J.O.A.N.)