Net 8 dagen in Ierland geweest.
Lekker boeiend (not) zul je zeggen, maar 1 ding wil ik jullie toch vertellen. Op een gegeven moment zagen we in the middle of nowhere een particulier museum met tientallen prachtig gerestaureerde auto's, motoren en een heleboel ander schitterend spul. We waren de enige bezoekers en kregen een privé rondleiding van de eigenaar/verzamelaar. Het was echt kwijlen daar tussen de Rolls Royces, Borgwards, DKW's, Messerschmidts enz enz.
Omdat de man wel begreep dat ik er best wel wat cheese van had gegeten werd hij steeds enthousiaster. De whiskey kwam op tafel en op een gegeven moment toverde hij een fiets tevoorschijn met een "real Italian 2-stroke" motortje. Een Berini eitje dus! grin
Toen ik hem had uitgelegd dat er weinig Italian aan was maar veel Dutch en hem ook nog de oorsprong van het tankje had verteld was het ijs helemaal gebroken.
Een schitterende middag daar gehad!
Bij het afscheid nog een foto genomen en de man wilde persé met mijn vrouw op de foto. Ze had er eerst weinig zin in maar toen ik zei dat hij nou eenmaal van antiek hield ging ze accoord grin crazy
(grapje, ik vind haar nog steeds mooi blush )

Attached Images
P1000163A.jpg (109.56 KB, 55 downloads)

Groet, Tim