Ik meen dat het een vespa "boxer" was.
In ieder geval verchroomde binnenpoten en aluminium buitenpoten met een paar flinke oren eraan waar een 3 mm dikke stalen spatbordbeugel aan vast zit ( wordt mijn motorophangplaat)
Een maxi vork ( nieuwe type niet die oude met plastic bussen) is niet oliegedempt te maken).

Ik krijg mijn verstevigingsstuk niet op tijd klaar
en kan maar niet kiezen welke krukas ik zal gaan gebruiken
meest waarschijnlijk wordt het een peugeot 103 krukas
die heeft een lekker lang tapeind om een rol aan vast te maken. en een slag 40, want zundapp heeft een poorten timing voor een slag 42 en daar krijg je dus voor niets
extra openingstijd mee ( wel ten koste van je compressie)
Dan moet ik ook nog een waterpomp hebben/vinden/maken en nog een deksel voor de waterkamer van de Zundapp buitenboordmotorcylinder.
Ook een uitlaat nog pas maken.
feitelijk liggen er dus een stapel losse onderdelen die elkaar nog niet kennen.


Groeten Just One Anomalous Nerd (J.O.A.N.)