Die is al te veel met zijn tijd mee vrees ik.
Er is in onze stad nog wel een electronica speciaalzaak waar de kans groot is ze te vinden, een tijdje geleden kocht ik er elders onvindbare zekeringen voor mijn versterker. Ik hoopte het paneel los te krijgen van mijn tuner, zodat ik kon zien wat de afmetingen zijn, aan die Marantz produktcode heb ik in dit geval niet erg veel.
Ik vond al wel een webshop die Marantz lampensetjes verkoopt. Moet ik nog eens verder onderzoeken want het is niet erg duidelijk of die van mij er bij zitten.

Ja, eens kijken of ik een fijne inbus heb liggen, mijn setje is niet compleet meer. Wat bedoel je eigenlijk met "ratelen"?

Hopelijk heb ik de kop niet al te erg vernageld met mijn schroevendraaier. Anders moet ik eens kijken of ik er langs de binnenzijde aan kan, maar dat wordt dan wel omslachtig.

Als ik zo rondkijk, werken de meterlampjes niet meer bij veel van deze aangeboden tuners. Dezelfde lampjes voor de paneelverlichting werken bij de meeste nog wel. Waarschijnlijk worden ze heter in hun kleine behuizing.


"La légende de la bicyclette qui roule toute seule" wink


Groeten, Ali