Solexforum logo
Thread Like Summary
Smette
Total Likes: 4
Original Post (Thread Starter)
by Smette
Smette
Beste solexisten

Ik heb een speciaal vraagje. Iemand die ervaring heeft met het gebruik van magneten om de kentekenplaat aan de Solex te bevestigen?

Ik zou dit willen hanteren om sporadisch de solexen die ik herstel te gaan uittesten in de buurt en zo geen onnodige aandacht uit te lokken. Zodat ik dus snel een kenteken kan verhangen van Solex naar Solex ( i know een beetje stout maar praktischer dan ander gefoefel.)

Iemand ervaring mee? Tips welke magneten of welke set er bestaan? En hoe je die gebruikt op je solex?

Groeten!
Liked Replies
by Johnny_Solex
Johnny_Solex
Veerklemmetjes zoals op een aanhanger zitten.

M.V.G. Johnny Solex
1 member likes this
by Joan
Joan
gewoon overal dezelfde soort kentekenplaat houder gebruiken met op identieke plek de schroefgaatjes
1 member likes this
by Johnny_Solex
Johnny_Solex
Hallo .

Misschien veerklemmetjes Die je ook op een aanhangwagen gebruikt misschien kun je de maat iets aanpassen.

M.V.G.Johnny Solex.
1 member likes this
by Antoine
Antoine
Je kan een Ijzeren plaat tegen kenteken maken en de magneten bevestigen aan het frame (of net andersom) Je moet hiervoor wel een sterke magneet gebruiken. Gemakkelijker lijkt me als je gebruik maakt van ty-raps of een elastiek.
1 member likes this
Solex liefhebbers
Solexservice
Solex onderdelen Nederland
Solextochten Roermond
Who's Online Now
0 members (), 219 guests, and 0 robots.
Key: Admin, Global Mod, Mod
April
M T W T F S S
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
Powered by UBB.threads™ PHP Forum Software 7.7.5
(Release build 20201027)
Responsive Width:

PHP: 5.6.40 Page Time: 0.113s Queries: 8 (0.095s) Memory: 0.8682 MB (Peak: 0.9039 MB) Data Comp: Zlib Server Time: 2024-04-27 18:19:11 UTC
Valid HTML 5 and Valid CSS