|
|
bart5
Unregistered
|
bart5
Unregistered
|
ha mijn solex heeft geen framenummer, wel een motornummer, zie bijlage. Achterop de motor staat 2200. Kan ik volgens de lijstjes er van uit gaan dat ik een 1966 modelletje heb ?
|
|
|
|
Joined: Oct 2002
Posts: 10,035
Solex meester monteur
|
Solex meester monteur
Joined: Oct 2002
Posts: 10,035 |
Lijkt er wel op, één van de laatsten zo te zien.
Vriendelijke groeten
Roelof
|
|
|
|
bart5
Unregistered
|
bart5
Unregistered
|
de laatste van wat dan ? en is dit ivm missen van het framenummer een franse solex ?
bedankt weer
|
|
|
|
Joined: Oct 2002
Posts: 10,035
Solex meester monteur
|
Solex meester monteur
Joined: Oct 2002
Posts: 10,035 |
Volgens mij 1 van de laatste 2200 blokjes daarna kwam de 3800, kan zijn dat het een franse is daar kan een framenummer onder bij de stander staan?? buitenlandse solexen weet ik niet zoveel van..er zijn er hier die daar meer van weten.
Vriendelijke groeten
Roelof
|
|
|
|
Joined: Apr 2007
Posts: 8,875 Likes: 12
85000km gereden
|
85000km gereden
Joined: Apr 2007
Posts: 8,875 Likes: 12 |
Heb je nog een buizenframe of vierkante koker.
Hou het simpel Groeten, John.
|
|
|
|
bart5
Unregistered
|
bart5
Unregistered
|
tis een vierkante kokerframe, net een 3800, zal eens onder de standaard kijken nog maar kon niks vinden.....
|
|
|
|
Joined: Nov 2000
Posts: 3,251
30000km gereden
|
30000km gereden
Joined: Nov 2000
Posts: 3,251 |
Wanneer het een Franse is dan is de kans groot dat er helemaal geen framenummer in staat
|
|
|
|
Joined: Apr 2007
Posts: 8,875 Likes: 12
85000km gereden
|
85000km gereden
Joined: Apr 2007
Posts: 8,875 Likes: 12 |
Ha Edgard, welkom terug!
Een frans vierkant buisframe kan bij het balhoofd idd. een nummer hebben, maar meestal heb je pech en staat er geen nr. in.
Hou het simpel Groeten, John.
|
|
|
|
Joined: Jun 2006
Posts: 5,541 Likes: 5
55000km gereden
|
55000km gereden
Joined: Jun 2006
Posts: 5,541 Likes: 5 |
Ha Edgar, welkom terug. Nu missen we Carl nog.
|
|
|
|
Joined: Feb 2006
Posts: 2,507
25000km gereden
|
25000km gereden
Joined: Feb 2006
Posts: 2,507 |
hei edgard blij om jou nog eens te horen welkom terug in ons midden en hopelijk zie ik je ook weer bij hans en marta de 29 ste groetjes pierre
Last edited by Pierre; 21/07/12 03:16 AM.
|
|
|
|
Joined: May 2011
Posts: 239
Aan het inrijden
|
Aan het inrijden
Joined: May 2011
Posts: 239 |
Een frans vierkant buisframe kan bij het balhoofd idd. een nummer hebben, maar meestal heb je pech en staat er geen nr. in. _________________________ Hou het simpel wink Groeten, John.
wat is het voordeel van een frame nr, is de aanvraag van een kenteken makkelijker dan? bij mijn zit er een inderdaad bij het balhoofd!
Last edited by aussie; 23/07/12 05:16 AM.
gr Aussie
Jack of all trades master of none Not Dutch not Much Oto 1965, 2x AMI 1965, 2x Goudhaan 1974/71
|
|
|
|
Joined: Apr 2007
Posts: 8,875 Likes: 12
85000km gereden
|
85000km gereden
Joined: Apr 2007
Posts: 8,875 Likes: 12 |
Geen nummer betekent bij RDW nieuw nr graveren, kost 84 euro. Verder geen probleem, dezelfde keuring als dat je wel een nr. hebt.
Hou het simpel Groeten, John.
|
|
|
|
Joined: May 2011
Posts: 239
Aan het inrijden
|
Aan het inrijden
Joined: May 2011
Posts: 239 |
Bedankt voor je reactie John dus 84 euro voor een nummer en keurings kosten hoeveel?
gr Aussie
Jack of all trades master of none Not Dutch not Much Oto 1965, 2x AMI 1965, 2x Goudhaan 1974/71
|
|
|
|
Joined: Nov 2000
Posts: 3,251
30000km gereden
|
30000km gereden
Joined: Nov 2000
Posts: 3,251 |
RDW nummer graveren kost in Almelo €93,- ....
|
|
|
|
Joined: Oct 2009
Posts: 9,085 Likes: 8
90000km gereden
|
90000km gereden
Joined: Oct 2009
Posts: 9,085 Likes: 8 |
RDW nummer graveren kost in Almelo €93,- .... Daar wordt ik even stil van ..................
Groet , Ronald & Conny Altijd normaal is ook niet normaal
|
|
|
0 members (),
234
guests, and
0
robots. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
M |
T |
W |
T |
F |
S |
S |
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
|
22
|
23
|
24
|
25
|
26
|
27
|
28
|
29
|
30
|
31
|
|
|
|
|
|
|