Previous Thread
Next Thread
Print Thread
Rate Thread
Hop To
Joined: Nov 2016
Posts: 53
J
Jim Offline OP
Aan het inrijden
OP Offline
Aan het inrijden
J
Joined: Nov 2016
Posts: 53
Beste forum leden. Ff voorstellen. Ik ben Jim. Ik ben 75 jr. sinds kort heb ik een Solex 1400, tenminste dat denk ik. Heb wat dingetjes moeten doe voordat hij liep. Alleen "maar" 15km/h. Misschien is het wel normaal. Qua brommers waar ik vroeger aan gewerkt heb is dit een byzondere. Ik weet er geen raad mee. Ik durf ook niet zomaar aan in/uilaat en spoelpoorten te fraisen. Ik hoop dat ik van jullie ervaring gebruik kan maken. De kamzuiger is vroeger al een moeilijk ding geweest. Misschien kan ik het probleem vermijden door een vlakke zuiger en cilinder van een 3800 b.v te monteren? Wie weet raad?
Alvast bedankt.

Joined: Apr 2007
Posts: 8,873
Likes: 12
85000km gereden
***
Offline
85000km gereden
***
Joined: Apr 2007
Posts: 8,873
Likes: 12
Ik werk in Dilsen, als je wilt kom ik het een keer bekijken.
Laat de frees maar liggen, 15 km/u is te langzaam, eerst zien wat er werkelijk aan de hand is.


Hou het simpel wink
Groeten, John.

Joined: Nov 2016
Posts: 53
J
Jim Offline OP
Aan het inrijden
OP Offline
Aan het inrijden
J
Joined: Nov 2016
Posts: 53
Dat is nog een end van mij af. Ik vind het nu ook nog te koud voor sleutelwerk.. ik wil eigenlijk gegevens verzamelen en als het wat warmer wordt mijn plan trekken. Misschien kun je me wel al vertellen of een cilinder en platte zuiger op de 1400 past en te gebruiken
Alvast

Joined: Apr 2007
Posts: 8,873
Likes: 12
85000km gereden
***
Offline
85000km gereden
***
Joined: Apr 2007
Posts: 8,873
Likes: 12
Origineel bericht van: Jim
Dat is nog een end van mij af. Ik vind het nu ook nog te koud voor sleutelwerk.. ik wil eigenlijk gegevens verzamelen en als het wat warmer wordt mijn plan trekken. Misschien kun je me wel al vertellen of een cilinder en platte zuiger op de 1400 past en te gebruiken
Alvast


Ik woon in Roermond, ligt op de route.