Originally Posted by Ratlook
Originally Posted by Antoine
Zoals Joan al schrijft : kijk bij bedrijven die bos en tuinmachines verkopen. Aspen is ook per liter (3 a 4 euro) te koop.

Edit: als het goed is kan men weer reageren op de topics in de categorie brandstof.

Iedereen heel erg bedankt voor de reacties cool

@ Antoine......mooi dat ik ook van deze topic hier een mailbericht krijg ik hoop

dat dat bij andere topics ook gaat gebeuren ?

ik las in het forumgedeelte over Aspen dat mensen die ook nog extra mengen met olie ??

---
Ja extra bijmengen. er is geen kant en klare brandstof meer voor de oldtimers, die markt is te klein en de ARBO en Milieu eisen verwachten dat er nu motoren zijn die schoner werken dan vroeger en daar zijn ALLE brandstoffen op aangepast
Zelf mengen is echt geen moeite dus ik zie het probleem niet zo temeer daar mengolie nog volop te krijgen is, niet zozeer voor de zelfmengers onder ons maar omdat ook weer vanuit milieu overwegingen de meeste gangbare tweetakten zijn uitgerust met een eigen mengolie installatie zodat ze altijd bij elk toerental niet meer krijgen dan strikt noodzakelijk is je tankt voor deze voertuigen dus dubbel op, apart ( schrale ) benzine en opletten dat je olietank voldoende aan boord heeft .


Groeten Just One Anomalous Nerd (J.O.A.N.)