Originally Posted by Berth
Ik denk dat hij op de trekker naar huis gaat.
heb ik onlangs wel gedaan, een tractor opgehaald door me daar te laten brengen en rijdend naar huis te gaan, een gods wonder dat ik aangekomen ben gezien de achteraf pas waargenomen technische (wan)staat. . Vanaf het buitengebied van Leersum ( net aan de andere kant van de A12 vanaf Hoogland gezien iets ten zuiden) langs woudenberg en leusden, over de provinciale weg met ca 16 Km/Hr door het centrum van Amersfoort naar Hoogland. Met een kapotte accu, dus af laten slaan had de doodsteek geweest voor deze toertocht, wel lekker weer toen op een vrijdag precies tussen de buien van donderdag en zaterdag door , ca 2 maanden geleden. twee maanden lopen buffelen om van de roestbak special een redelijk ogende tractor te maken , afgelopen vrijdagavond in het donker nog wat draadjes aangelegd en afgelopen zaterdag er de hooglandse tractor toertocht mee gereden . probleemloos. Nog wel even de olie en het oliefilter verversen.

Zou het een andere tractor zijn, is zo een avontuur niet voor herhaling vatbaar.

Attached Images
tractor toertocht hoogland c.jpg (404.22 KB, 119 downloads)

Groeten Just One Anomalous Nerd (J.O.A.N.)