Heb een paar dagen geleden wat werk aan de 4800 gedaan, onder andere overgestapt naar Aspen, chinese uitlaat er weer onder (pijpje komt beter uit zodat de uitlaatgassen naar de zijkant gaan) en ik had de gaten van het luchtfilter opgeboord naar 8mm.

Ik reed de dag erna dus naar werk, maar hij liep veel te rijk, heb zelfs nog de sproeier vervangen, maar het leek niet te helpen. Vanochtend voordat ik naar werk ging had ik het idee om de remlucht sproeier te vervangen met de 'echte' sproeier, deze heeft een iets groter gat, en met een beetje weerstand heb ik 'm erin kunnen schroeven (lijkt wel het zelfde schroefdraad te zijn)

Nou echt... wat een verschil, remlucht hendel staat nu ongeveer in het midden, GEEN gestotter (viertakten) meer, en hij lijkt in het algemeen gewoon 'zachter' te lopen. Hele rit 28 - 30 kmh gedaan op de vlakke weg. Nooit gedacht dat het zoveel verschil zou maken...