goedenavond,

mijn flash wil niet meer lopen. Bij het aantrappen knettert hij een paar keer om vervolgens gauw weer af te slaan. Af en toe loopt hij iets langer , maar als ik het gas erop zet, blijft hij in het zelfde toerental hangen zonder enig vermogen, en dan weer afslaan.
brandstofsysteem compleet schoon gemaakt, pomp vernieuwd, carburateur ultrasoon gereinigd, nieuw membraan, en sproeier.
Carburateurfilter vervangen. de tank gereinigd, incl. tankfilter. Uiteindelijk een reservecarb. gemonteerd, zonder resultaat.
Bougie vervangen en de contactpunten geschuurd. Alles met de multimeter netjes op tijd gezet. Ook de ontstekingsspoel al eens uitgewisseld. Niets werkt tot nu toe. Ik heb wel een mooie vonk als ik de bougie er naast hang.
De compressieklep sluit af en is ook droog, net zoals de kop.
De benzine wordt ook goed naar de carburateur gepompt. Zo te zien is er dus geen probleem, maar ik krijg hem toch niet meer aan de gang.
Wie heeft er nog een suggestie voor me ?
Het klinkt misschien gek, maar ik heb het idee dat de uitlaatgassen ook anders ruiken. Ik meng de benzine zelf, loodvrij 95 met volsynthetische olie(1:35). Daar is ook niets aan verandert.