Ik had tegenvallende resultaten voor 1 van mijn teams, met een cilinder die verleden jaar nog liep als de brandweer, gisteren een verse CFX gepakt en me daar MM voor MM op uitgeleefd , liep vandaag ook 55 ( rechtop, viaduct af) , vertrouwde mijn teller niet en bij het stoplicht een Yang Yang scooter aangesproken, die zag er de lol wel van in om me te klokken en verdomd mijn teller klopte.
Wat ik dus vooral niet moet doen, is aan de spoelkanalen komen is me opgevallen. die inlaat gaat zo laat open ( nou relatief dan) dat er kennelijk vers mengsel uit de brandkamer alweer terug gezogen word het carter in als de zuiger omhoog gaat , wat ten koste gaat van de trekkracht en dan blijft hij hangen op 45.
daar heb je geen last van met een membraan, een roterende inlaat of een valse lucht lek ergens ( en dat had ik dus net gerepareerd, de onderbouw was perfect) Te laat om nog te monteren er staat een andere reserve cilinder al op , komt volgend jaar wel weer.
ik heb 2 mm voorontsteking , maar dat zegt zo niks feitelijk dien je in krukasgraden op te geven, word aan gewerkt .


Groeten Just One Anomalous Nerd (J.O.A.N.)