Hallo allen,

Ik ben sinds een week in bezit van ern solex 2200 uit 1962. Vanaf kindsafaan altijd gek op oldtimers gesweest en op mijn 19 mijn eerste oldtimer gekocht. Een kever uit 1965. Vanaf toen ging het mis en kocht ik een jaar later een morris munir traveller bij uit 1968. Deze om volledig te restaureren. Toen had ik 2 auto's maarja..... de kever voor dagelijks was zonde en de morris is nog niet af (en ook zonde) dus er kwam een mooie engekse austin 1300 glider bij uit 1971 voor dagelijks gebruik.

Recent begon het brommer rijden mijn intresse te krijgen en ik ben op zoek gegan naar een Sparta gf50. Helaas lagen deze, in combinatie met een motorrevisie van den kever, net buiten buget en toen uitgekomen bij een solex!!

De plannen zijn om 8 juni as de solex van kenteken te voorzien en er dan lekker mee te gaan toeren. Ik zal foto's plaatsen zodra ik weet hoe?

Het enige wat nu niet echt lekker lijkt te zitten is het achterwiel. Deze lijkt te ver naar links te staan na het vervangen van het tandwiel achter, terwijl alles netjes op zijn plek zit denk ik. Heeft iemand dit vaker gehad? Hoe kan ik dit oplossen of hoord het wiel vanwege het tandwiel wat naar links te staan?

Groeten,

Jeroen