Originally Posted By john meisters
Ik vond het bij de bus redelijk rijden, erger vond ik het podium en het stuk daarna, tot aan het bruggetje was het één kuilenbende. Vòòr de stierenstal was beter dan vorig jaar, daarna kwam die 31e plaat, de onze viel daar steeds uit.

Evengoed: de mannen van ons team zijn laaiend enthousiast, volgend jaar zeker weer! wink

ik heb inmiddels de zuigerveren geanalyseerd, fotos volgen nog, gigantische slijtage geen wonder dat de kracht weg was.
vooral de zuigerveer waar het slotje tussen de uitlaat en de spoelpoorten zit, een bekend probleem want het draagvlak is daar te weinig ofwel daardoor de aanleg druk te groot, een heel plat vlak daar . voor een ander team heb ik daar al eens het slotje verhuisd naar de achterkant in de buurt van die van de ander zuigerveer.
Ik had een blok aangeleverd met geen filterolie in het filter, mijn fout geen rekening gehouden met dat stof dit jaar, ging andere jaren wel goed .

gezien dat heel veel teams futloze solexen hadden vermoed ik dat zeker de helft van het startveld ernstige inwendige motorschade heeft en dat veel cylindertjes naar de uitslijper moeten.


Groeten Just One Anomalous Nerd (J.O.A.N.)