Origineel bericht van: ghostrider
Inderdaad een nep bordje. Ik ben er destijds ook ingetuind en ben nu ook eigenaar van zo'n "origineel" zeldzaam bordje.
Ik moet zeggen dat de kwaliteit wel minder wordt. Bij die van mij waren er geen vouwen etc. te zien.

Ik heb er destijds ook natuurlijk te veel voor betaald, maar ik ken mensen die er nog veeeeel voor neergeteld hebben. Tot 55 euro aan toe.



Op het horlogeforum waar ik bij ben gaat het regelmatig over nep horloges die op marktplaats staan. Vaak zie je meteen dat het om neppers gaat. Bijv een Rolex waar bij staat bieden vanaf 50 euro...dan kun je op je klompen aanvoelen dat dat te mooi is om waar te zijn. Maar laatst stond er een Omega horloge op waar bij stond "bieden vanaf 3500 euro". En dat was ook een nepper met een waarde van amper 100 euro en dat is wel erger natuurlijk. Er zijn er toen een aantal geweest die berichten naar Marktplaats hebben gestuurd, maar marktplaats doet daar niets aan. Toen zijn ze aan het bieden geweest met als gebruikersnaam Nepperd, Fake , Nepklokje etc. Dit ging tot 90.000 euro aan toe. De advertentie was zo weg.
Er was trouwens al door een goedgelovige ziel wel 4000 euro geboden. Die kan achteraf blij zijn.

Het gaat trouwens voor het solexbordje om deze advertentie: http://link.marktplaats.nl/m843788523


Zit er bij de andere advertenties niets voor je bij , hij heeft nog diverse uurwerken in de aanbieding grin

Last edited by kees33; 02/09/14 04:41 AM.

Recht is iets kroms wat verbogen is

1x Oto'1963 en 1966 ,koffertje'61