Solex forum
Posted By: Lebbink Documentatie/ werktekening 24 inch koffertje - 16/10/17 06:36 PM
Hallo ik ben op zoek naar een duidelijke werktekening van een 24 inch koffertje zodat ik deze bij een copyshop groot kan laten printen. Heeft iemand voor mij een duidelijk bestand?

Groet Martijn
motor of frame ?
Het liefst allebei. Maar ben nu met restauratie frame bezig.
ik heb diverse inlegvellen van serviceboeken, probleem is dat deze uitgevouwen te groot zijn voor mijn scanner. ik heb ooit van anderen wel eens prints gekregen die ze zelf gemaakt hadden ook van serviceposters. de info die je wilt is dus verstrooid over forum leden wel ergens aanwezig, ik kom niet verder dan fotograferen wat ik heb . Overigens is niet alles even duidelijk ( qua lokatie waar wat hoort) op het plaatje gezet, en onderdelen nummers: heb je ook de oude lijsten nodig ter verklaring en op onderdeel nummer iets proberen te bestellen , dat werkt nu anders

Attached picture inlegvel 1.jpg
Attached picture inlegvel 2.jpg
Attached picture inlegvel 3.jpg
Geweldig dank voor je hulp!!! Ik ga er gelijk mee aan de slag. Top.
ik kan eventueel van andere plekken op het vel ook nog detail fotos maken dat is duidelijker dan het overzicht
Dat zou fantastisch zijn, zou je de detailfoto's ook kunnen mailen?

Mmqsle@gmail.com
Ik heb de 2 deel foto' s uitgeprint op A 4 en dat werkt prima, zou je wellicht
Nog een aantal detailfoto's kunnen maken van aanhechting voorvork op stuur en wellicht een aantal zodat ik 1 instructietekening kan maken?
nog een paar, had wat pech met belichting anderen moet ik daarom over doen

Attached picture achterkant.jpg
Attached picture vorken.jpg
Thanks, ben zojuist weer begonnen aan de opbouw. Hebwat foto' sgemaakt moet even kijken hoe ik ze kleiner krijg om te posten voor het forum.
Originally Posted by Lebbink
Thanks, ben zojuist weer begonnen aan de opbouw. Hebwat foto' sgemaakt moet even kijken hoe ik ze kleiner krijg om te posten voor het forum.
ik heb bij windows 10 automatisch "paint mee gekregen op mijn computer als ik een JPEG van 3600 bij 2700 van mijn foto toestel SD kaart afhaal dan kies ik formaat wijzigen en dan zet ik de aspect ratio vast ( zie vinkje) en de grootste van de twee in pixels ( of horizontaal of vertikaal) zet ik dan in pixels op 600 druk op de knop en je ziet je foto kleiner worden, opslaan en insturen via de "attachment manager" onderaan je bericht ( soms slaat paint hem op als PNG dus even opletten dat hij wel JPG aan heeft staan)

Attached picture paint voorbeeld 1.jpg
© Solex Forum