Solex forum
Posted By: luukvr 24 uurs Solexrace 2023 - 08/02/23 09:22 AM
De inschrijvingen zijn weer van start gegaan! Er kan dus weer gebouwd worden.
Posted By: Antoine Re: 24 uurs Solexrace 2023 - 08/02/23 10:38 AM
Ik denk dat de meeste serieuze teams al vanaf September bezig zijn met het nieuwe jaar. Je hebt ook altijd mensen die 2 weken voor de start nog vanalles voor elkaar proberen te krijgen.
Posted By: luukvr Re: 24 uurs Solexrace 2023 - 08/02/23 10:54 AM
Weet ik. Heb daar zelf ook een beetje last van. Begin wel optijd met onderdelen verzamelen en ideën echter wacht ik liever met het bouwen tot het reglement van het jaar definitief is en ingeschreven is.

Verder moet natuurlijk 2 weken van te voren nog van alles aangepast worden op het laatste moment dat zal altijd zo blijven.
Posted By: Antoine Re: 24 uurs Solexrace 2023 - 09/02/23 05:36 AM
Met die 2 weken bedoel ik teams die nog snel een racesolex willen bouwen. Zodra de personen het ligt uit de ogen hebben gewerkt om deze op tijd klaar te krijgen en de Solex uitvalt omdat deze verder niet getest is, gaat het team zeuren en zeiken waarom de Solex het geen 24 uur vol kan houden.

Dat er de laatste weken nog wat aangepast moet worden is normaal. Het fijne van de wedstrijden in Schijndel is, is dat nieuwe delen getest kunnen worden.
Posted By: Jan Re: 24 uurs Solexrace 2023 - 09/02/23 11:03 PM
Originally Posted by Antoine
Met die 2 weken bedoel ik teams die nog snel een racesolex willen bouwen. Zodra de personen het ligt uit de ogen hebben gewerkt om deze op tijd klaar te krijgen en de Solex uitvalt omdat deze verder niet getest is, gaat het team zeuren en zeiken waarom de Solex het geen 24 uur vol kan houden.

Dat er de laatste weken nog wat aangepast moet worden is normaal. Het fijne van de wedstrijden in Schijndel is, is dat nieuwe delen getest kunnen worden.


Attached picture schijndel.gif
© Solex Forum