Solex forum
Zoals jullie hebben kunnen lezen gaat de stekker eruit.....

Wij willen dit met alle middelen proberen te voorkomen, daarom deze actie.


DONEER HIER
Posted By: Wim Re: CROWDFUNDING: HOUD HET FORUM IN DE LUCHT - 02/02/21 05:53 PM
Gaat John de webmaster dan door John? Bij voldoende donaties?
Posted By: Antoine Re: CROWDFUNDING: HOUD HET FORUM IN DE LUCHT - 02/02/21 06:26 PM
Nee, John gaat zo wie zo niet door en heeft aangegeven te stoppen.

Gezien de reacties hierboven verwachten we vele leden die ons gaan steunen. Zo niet dan zijn we alle gegevens kwijt.
Mits de kosten, bv. per jaar redelijk zijn, doe ik zeker mee.
Posted By: Antoine Re: CROWDFUNDING: HOUD HET FORUM IN DE LUCHT - 02/02/21 09:28 PM
Deze actie is bedoelt voor het behouden van de data. Daarna is het alleen de kosten van de site. Denk aan een jaarlijkse bijdrage van max 20 euro ( het liefst zelfs minder).
Hoe veel "deelnemers" heb je dan nodig?
Posted By: Antoine Re: CROWDFUNDING: HOUD HET FORUM IN DE LUCHT - 03/02/21 05:41 AM
We zijn momenteel (17 donaties) nog niet op de helft. Het is een beetje afhankelijk van de bedragen die gedoneerd worden.
Posted By: Antoine Re: CROWDFUNDING: HOUD HET FORUM IN DE LUCHT - 03/02/21 04:11 PM
Het gaat niet slecht met de crowdfunding..momenteel 19 donaties, bedankt!
DE TELLER STAAT MOMENTEEL OP € 520,-

Dat ging heel snel! Donateurs bedankt voor jullie steun. ❀️


We zijn er echter nog lang niet, na de eerste superspurt gaat het langzaam 🐌

Daarom nogmaals het verzoek voor degenen die nog afwachten:
Klik op de link en steun ons, iedere donatie is er één, groot of klein.

Naast de overname van de data zijn er ook andere opstartkosten dus alle donaties zijn welkom πŸ™
Posted By: Wim Re: CROWDFUNDING: HOUD HET FORUM IN DE LUCHT - 04/02/21 06:29 PM
Kom aan solexsleutelaars we moeten het wel halen.
Posted By: Wim Re: CROWDFUNDING: HOUD HET FORUM IN DE LUCHT - 04/02/21 07:41 PM
€2500,00 Dor worde wel effe stil van.
Posted By: Antoine Re: CROWDFUNDING: HOUD HET FORUM IN DE LUCHT - 04/02/21 08:05 PM
Die persoon ook.... hij was even bang dat hij alles kwijt was, maar het wordt geregeld.
Posted By: Wim Re: CROWDFUNDING: HOUD HET FORUM IN DE LUCHT - 06/02/21 12:06 PM
Stand 6-2-2021 13.00 uur €710,00
Posted By: Antoine Re: CROWDFUNDING: HOUD HET FORUM IN DE LUCHT - 06/02/21 03:32 PM
Ik mis nog een aantal mensen van het forum bij de donaties helaas.
Originally Posted by Ant_one
Ik mis nog een aantal mensen van het forum bij de donaties helaas.


34 Donaties en 1562 geregistreerde forumleden. confused
Originally Posted by solexrijen
Originally Posted by Ant_one
Ik mis nog een aantal mensen van het forum bij de donaties helaas.


34 Donaties en 1562 geregistreerde forumleden. confused


Als iedereen € 5,- doneert dan zijn we dik binnen πŸ˜‚.

Geld dat zou overschieten kunnen we nuttig inzetten, ideeΓ«n genoeg.
Uiteraard profiteren daar dan alleen de donateurs van.

Nogmaals de melding dat we er nog niet zijn, de teller geeft € 2475,- teveel aan!
We moeten dus nog even door.

Inmiddels zijn ook diverse Solexclubs, teams etc. aangeschreven. Ken je zelf nog Solex fans of clubs: deel de info aub.
En uiteraard Deze LINK

Bedankt ☺️
Posted By: Antoine Re: CROWDFUNDING: HOUD HET FORUM IN DE LUCHT - 06/02/21 07:02 PM
Originally Posted by solexrijen
Originally Posted by Ant_one
Ik mis nog een aantal mensen van het forum bij de donaties helaas.


34 Donaties en 1562 geregistreerde forumleden. confused


Ik heb ooit gezegd dat we blij mogen zijn met 20 donaties van het forum, ik zat er dus niet ver vanaf.
Posted By: Wim Re: CROWDFUNDING: HOUD HET FORUM IN DE LUCHT - 07/02/21 12:02 AM
Bedroevend. Kom op mensen, het moet toch lukken.
Posted By: Antoine Re: CROWDFUNDING: HOUD HET FORUM IN DE LUCHT - 07/02/21 08:31 AM
Nee is logisch Wim, waarom betalen als je toch gratis kan kijken.

Maar daar kan natuurlijk verandering in komen door het instellen van profielen.
We kunnen dan betalende leden meer rechten geven. Heb je betaald dan mag je bij de technische topics..bv.
Posted By: dreke2 Re: CROWDFUNDING: HOUD HET FORUM IN DE LUCHT - 07/02/21 09:46 AM
Lijkt me goei plan, gewoon betalen voor informatie, de krant kost tenslotte ook geld.
Groet
ANdre
Posted By: Antoine Re: CROWDFUNDING: HOUD HET FORUM IN DE LUCHT - 07/02/21 10:58 AM
Momenteel is er op het forum ook een gedeelte bestemd voor alleen leden.
Posted By: Wim Re: CROWDFUNDING: HOUD HET FORUM IN DE LUCHT - 07/02/21 12:24 PM
ik hoop dat ondanks alles de gegevens naar het nieuwe forum kunnen.
€20,00 per jaar moet toch geen probleem zijn.
Zo gebeurd hoor. Hoop dat de site blijft.
Posted By: Frank Re: CROWDFUNDING: HOUD HET FORUM IN DE LUCHT - 08/02/21 06:04 PM
Zojuist nog ff wat gedoneerd voor de info die we hier kunnen krijgen .
Ben er niet zo heel veel meer te vinden maar heb er genoeg plezier al gehad .
Ga door manne
Posted By: Wim Re: CROWDFUNDING: HOUD HET FORUM IN DE LUCHT - 08/02/21 06:26 PM
πŸ‘ einddoel komt in zicht.
De teller staat nu op € 910,-

Super! De laatste loodjes nog!

(En liefst iets er overheen, zodat we goed kunnen starten)

Wie nog twijfelt..... NU DOEN !!!
Posted By: Trommel Re: CROWDFUNDING: HOUD HET FORUM IN DE LUCHT - 09/02/21 06:16 PM
Originally Posted by John Meisters
De teller staat nu op € 910,-

Super! De laatste loodjes nog!

(En liefst iets er overheen, zodat we goed kunnen starten)

Wie nog twijfelt..... NU DOEN ! ! !


.De link werkt niet John
Originally Posted by trommel
[quote=John Meisters]De teller staat nu op € 910,-

Super! De laatste loodjes nog!

(En liefst iets er overheen, zodat we goed kunnen starten)

Wie nog twijfelt..... NU DOEN !!!

.De link werkt niet John


Het is aangepast, dank je wel!
Niet de eerste keer dat een link niet werkt, en op mijn telefoon werkt hij wel... typisch.
Heb net ook een donatie overgemaakt, de teller zou nu op 1062 € staan. (incl. de verrekening van de 2475€)
Klopt, momenteel staat de teller op € 1062,-
Het bedrag van 2475,- is teruggestort op de rekening van de iets te gulle gever.

Ik kan al mededelen dat we een akkoord hebben bereikt betreffende het doorstarten. MAARRR ........
Het overzetten en veiligstellen van de data is een enorme klus en kost ook geld.

Dus ondanks het goede nieuws toch nog de vraag om te doneren, dan komt ook dat laatste gedeelte helemaal goed 😌 πŸ‘πŸ»
Posted By: Wim Re: CROWDFUNDING: HOUD HET FORUM IN DE LUCHT - 14/02/21 04:38 PM
Door jullie inzet John en Antoine zal het allemaal goed komen . Bedankt.
Posted By: Antoine Re: CROWDFUNDING: HOUD HET FORUM IN DE LUCHT - 14/02/21 05:31 PM
We zijn er nog niet Wim. Het test forum werkt naar behoren , echter moet er nog veel gebeuren om de data daarop te krijgen. Dit forum is gemaakt met UBB, het nieuwe forum PHPBB.
Posted By: Antoine Re: CROWDFUNDING: HOUD HET FORUM IN DE LUCHT - 15/02/21 01:52 PM
Ik ben nu druk bezig met het vinden van een oplossing om het forum, dat nu draaid met het kostbare UBB, om te zetten naar hoe gratis phpbb versie.
De kosten van de licenties van een UBB forum, zijn vergelijkbaar met de kosten van de webspace.

Dit alles gaat wel lukken maar is wel even uitzoeken voor mij.
Mocht er iemand verstand hebben van UBB en PHPBB... alle hulp is gewenst.
Het onderhoud en bijwerken cq aanpassen van een phpbb forum is voor mij geen probleem.
Posted By: Antoine Re: CROWDFUNDING: HOUD HET FORUM IN DE LUCHT - 17/02/21 07:32 PM
Helaas heb ik nog een update over het forum. We zijn ermee bezig.
Posted By: Roelof Re: CROWDFUNDING: HOUD HET FORUM IN DE LUCHT - 11/03/21 04:20 PM
Ad van Heerbeek geeft aan een donatie te willen doen en vraagt hoe dat in zijn werk gaat, kan dat nog steeds via deze link?
Posted By: Antoine Re: CROWDFUNDING: HOUD HET FORUM IN DE LUCHT - 11/03/21 05:10 PM
Roelof, hij mag nog even wachten. Binnenkort gaan we email's versturen naar diverse bedrijven voor sponsoring/donaties.
Posted By: Antoine Re: CROWDFUNDING: HOUD HET FORUM IN DE LUCHT - 27/02/22 07:57 AM
Het jaar is weer voorbij, dus weer tijd om de volgende link onder de aandacht te brengen: donaties
Posted By: Antoine Re: CROWDFUNDING: HOUD HET FORUM IN DE LUCHT - 27/02/22 04:39 PM
We hebben alweer diverse nieuwe donaties binnen, dank jullie wel.
De donatieteller blijft hangen op 635,- euro zie ik,
daar moet nog wat bij om het doel te halen !!
Na heel lange tijd weer terug op het SOLEXforum. Ook ik wil graag dat deze bron van informatie blijft bestaan. ik zal direct een donatie overmaken.
Posted By: Antoine Re: CROWDFUNDING: HOUD HET FORUM IN DE LUCHT - 11/03/23 07:34 AM
Het is weer zover, er staan weer 2 rekeningen klaar om betaald te worden. Graag zie ik jullie mening om bv een nieuwe crowdfunding actie in het leven te roepen. Zijn er nog bedrijven die graag sponsor willen worden van dit mooie forum?
De laatste rekeningen zijn betaald.
Nu is het geld op.

Bij deze de vraag aan jullie om een kleine donatie te doen zodat we voor de toekomst ook zeker zijn dat we deze schat aan informatie nog steeds kunnen gebruiken.

Voor donatie KLIK HIER πŸ‘ˆ

Bedankt alvast πŸ˜ŠπŸ‘πŸ»
Posted By: Wim Re: CROWDFUNDING: HOUD HET FORUM IN DE LUCHT - 17/03/23 03:03 PM
De link werkt bij mij niet, iedere keer onbekende fout.
Na het invullen van het bedrag kom ik niet verder.
Posted By: Antoine Re: CROWDFUNDING: HOUD HET FORUM IN DE LUCHT - 17/03/23 05:50 PM
Heb je het geprobeerd op je telefoon Wim? Ik had ook problemen als ik de bankapp gebruikte via de telefoon. Tijdens het gebruiken van de internetpagina , vanaf een pc, had ik geen problemen.
Ik zag dat de oude actie er direct onder stond, en daar kreeg ik ook een foutmelding op.

De oude actie staat nu op non-actief, daar krijg je meteen een melding van. Dan kunnen we ons niet meer vergissen.
Posted By: Wim Re: CROWDFUNDING: HOUD HET FORUM IN DE LUCHT - 17/03/23 08:06 PM
Is gelukt.
Posted By: Wim Re: CROWDFUNDING: HOUD HET FORUM IN DE LUCHT - 14/04/23 08:30 AM
Originally Posted by John Meisters
Ik zag dat de oude actie er direct onder stond, en daar kreeg ik ook een foutmelding op.

De oude actie staat nu op non-actief, daar krijg je meteen een melding van. Dan kunnen we ons niet meer vergissen.


Het lijkt wel of de hele actie op non-actief staat.
Originally Posted by Wim
Originally Posted by John Meisters
Ik zag dat de oude actie er direct onder stond, en daar kreeg ik ook een foutmelding op.

De oude actie staat nu op non-actief, daar krijg je meteen een melding van. Dan kunnen we ons niet meer vergissen.


Het lijkt wel of de hele actie op non-actief staat.

Er was blijkbaar iets niet helemaal in orde maar er is nu een update gedaan waardoor alles weer werkt.
Posted By: Wim Re: CROWDFUNDING: HOUD HET FORUM IN DE LUCHT - 20/04/23 07:21 PM
Opnieuw onder aandacht brengen dan.
© Solex Forum