Solex forum
Posted By: Thaco Turbo de ene kant op! - 20/01/08 07:02 PM
Gaat nergens over, maar wie heeft er vandaag nog gereden met die winduitschieters tot windkracht 5-6-7? In 1 vlaag klokte ik 43 km/uur! Gekeerd, ook weer zo'n vlaag, en ik kwam niet eens op gang..
Ging en gaat weer nergens over, ik had wel smile van oor tot oor!

En La So bracht me weer gewoon thuis natuurlijk.. grin

TTTTTTT
Posted By: zeezout Re: Turbo de ene kant op! - 20/01/08 07:30 PM
Orgineel bericht geplaatst door: Thaco
Gaat nergens over, maar wie heeft er vandaag nog gereden met die winduitschieters tot windkracht 5-6-7? In 1 vlaag klokte ik 43 km/uur! Gekeerd, ook weer zo'n vlaag, en ik kwam niet eens op gang..
Ging en gaat weer nergens over, ik had wel smile van oor tot oor!

En La So bracht me weer gewoon thuis natuurlijk.. grin

TTTTTTT

Ik heb ook nog een ritje gemaakt Thaco.
Met de wind in de rug gas teruggenomen bij 40 vanwege de nieuwe zuiger, maar met wind 6 vol tegen toch nog boven de 20 zonder meetrappen. Wel even trappen na een stoplicht natuurlijk(ik stop daar nog voor! grin maar daarna kwam ie gelijk goed op toeren.
Ik gebruik de So de komende tijd voor woon-werk verkeer om zo snel mogelijk het motortje in te rijden.

De Erasmusbrug wacht op ons! grin
Posted By: Thaco Re: Turbo de ene kant op! - 21/01/08 09:01 AM
VRRRRRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRR zou er dan staan bij Joe Bar!

TTTTTTTT
Posted By: Anonymous Re: Turbo de ene kant op! - 21/01/08 09:10 AM
Was inderdaad lekker weer gisteren, heb me ook nog even buiten gewaagd. Bij ons voor op de straat (1.5 a 2km vlak) vol wind in de rug 41 op top, en toeren maken grin poosje geleden dat ie zo hard gereden heeft. Wind tegen was een ander verhaal, net aan 20 als je er "gewoon op zit" over het stuur heen gebogen 25 krap aan.
Posted By: Joan Re: Turbo de ene kant op! - 21/01/08 11:54 AM
Orgineel bericht geplaatst door: Thaco
VRRRRRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRR zou er dan staan bij Joe Bar!

Vreemd, bij mij staat er: VRRRRRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAPPPPPPPPPPPP
Een minimaal verschil maar toch scheelt dat kennelijk.

TTTTTTTT
Posted By: Roelof Re: Turbo de ene kant op! - 21/01/08 12:08 PM
Dat is nou net het verschil tussen een standaard solex en een opgevoerde.....denk ik whistle wink
© Solex Forum