die van het plaatje ( de montagehandleiding dus) wel, maar er zit iets kompleet anders in de doos, bij het plaatje staat wieltje C daar heb ik onlangs over geschreven. Dit type in de doos hoort een code op te staan voor welke wieldiameter hij is ( waarschiijnlijk 28" ) en je hebt een probleem met monteren want hij is voor een vlakke fietsvork en niet voor de U vormige solex vork. ik heb het wel gezien maar je moet kijken of de contramoer voor de conen niet te groot is want die moet IN het bakje vallen en je moet aan de buitenkant de boel zo opvullen met ringen dat het huisje door de vork niet krom gedrukt wordt . je hebt daar op het systeem van de montage handleiding geen last van want de drager voor het kleine wieltje monteer je aan de buitenkant van de vork en verbuigt dan drager iets om hem zo te maken dat het tandwiel in het rad valt

ik heb net even op de link geklikt, daar staat "leuk voor op de plank" ja dus lekker op de plank laten liggen want 20 euro voor een lege doos met briefje is aardig wat