De goudbiestransfers (stikkers) zaten op de Solexen van modeljaar 1965 t/m 1966.
Balhoofd transfer
Deze zit op de voorkant, bovenkant transfer 20mm van balhoofdring.
Framebuis transfer
Deze zit in het midden van de buis met de dunne zijde naar boven 70mm van de aanhechting balhoofd.
Zadelbalk transfer
Deze komt aan de voorkant in het midden van de zadelbalk, bovenkant transfer 45mm van bovenrand of 10mm van af het kleine gaatje.
Solex logo gereedschaptrommeltje
Dit wijst zich zelf, achterkant trommel in het midden.
Zorg voor het aanbrengen dat de ondergrond goed vet en stofvrij is, bij lage temperaturen het oppervlak een beetje verwarmen anders is de hechting slecht.
@Roelof heb je dat zelf gedaan of laten doen (2k autolak) wat is de kleur (biezen)? kan ik wat foto's krijgen van de biezen op jou AMI bedankt voor je reactie
@Ronald dat zijn de transfers zijn ook bij solexservice (Av Heerbeek) te krijgen ik zoek foto's van biezen op een AMI
gr Aussie
Jack of all trades master of none Not Dutch not Much Oto 1965, 2x AMI 1965, 2x Goudhaan 1974/71
@Roelof heb je dat zelf gedaan of laten doen (2k autolak) wat is de kleur (biezen)? kan ik wat foto's krijgen van de biezen op jou AMI bedankt voor je reactie
@Ronald dat zijn de transfers zijn ook bij solexservice (Av Heerbeek) te krijgen ik zoek foto's van biezen op een AMI
Sorry, verkeerd gelezen/begrepen Jack
Misschien omdat er "Re: Solex oto transfers (stikkers) '65 t/m '66" bovenstaat.
Misschien heb je hier iets aan. Nog nauwelijks te zien, maar toch. De biezen op mijn AMI in originele ongerestaureerde staat. Het is duidelijk dat deze nog gedaan moet worden.
Of niets aan doen, ieder nieuw lakje is niet origineel meer.
@Ghost van mijn ziet er veel slechter uit ook zijn de oude biezen niet te zien
@Ronald zo later is geen optie dus poedercoaten of spuiten (ben ik nog niet uit)
Tja, een vriend van me zei laatst: je kunt hem 100x restaureren maar origineel maken zoals hij nu is, dat kan alleen moeder natuur. En ik hou van de natuur