Solexforum logo
Previous Thread
Next Thread
Print Thread
Rate Thread
Hop To
Joined: Apr 2014
Posts: 1,502
RedFox Offline OP
15000km gereden
***
OP Offline
15000km gereden
***
Joined: Apr 2014
Posts: 1,502
Veel leden van het Solex forum plaatsen ".jpg links" in de berichten zodat vervolgens na aanklikken van deze links de foto's worden gedownload en zichtbaar worden.

We leven in een tijdperk dat er al veel on-line foto albums zijn en een aantal van deze zijn erg handig om te gebruiken om je Solex hobby foto's direct in het bericht zichtbaar te hebben zonder dat daardoor het forum zwaar belast wordt.

In je bericht kun je via links van zogeheten IMG tags het laten lijken alsof ze gewoon op het forum staan, in werkelijkheid staan ze elders.
Ik werk zelf al enkele jaren tot volle tevredenheid met PHOTOBUCKET op de diverse forums waar ik zo nu en dan actief ben en via PHOTOBUCKET plaats ik ook mijn foto's in de berichten op ons Solex forum.

Als je eens wilt zien hoe dat in zijn werk gaat en het zelf ook wilt testen of uitvoeren volgt hieronder een tutorial hoe je een photobucket account aanmaakt en hoe je je foto's vanuit die account hier op het forum in je berichten eenvoudig zichtbaar maakt.

1) PHOTOBUCKET ACCOUNT AANMAKEN

Ga naar http://www.photobucket.com

- Klik op "Sign Up"
- Vul een gebruikersnaam, wachtwoord en geldig email adres in. Geslacht en leeftijd mag je over liegen smile
- Na invullen van de gegevens schuif je het pijltje naar rechts (Slide the arrow so we know you're human!)
- Klik op "get started" en zie daar, je (gratis) account is aangemaakt.
- De keuze is dan of 2GB of 10GB wilt gaan reserveren, wat mij betreft is 2GB meer dan voldoende.

Je kunt nu aan de slag en laten we maar eerst een test foto uploaden.
Het gemakkelijkst is om deze vanuit je computer te uploaden.
Als ik met mijn iPhone foto's maak stuur ik die van de iPhone naar mijn eigen email adres en vanuit de email plaats ik ze op de computer in "mijn afbeeldingen".