Solex forum
Posted By: Roelof Hoe valse lucht lekkage op te sporen. - 22/07/16 09:29 PM
Doe dit wel buiten voor alle veiligheid.

Posted By: Trommel Re: Hoe valse lucht lekkage op te sporen. - 23/07/16 10:17 AM
Origineel bericht van: Roelof
Doe dit wel buiten voor alle veiligheid.

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/O0tDf3MXShw" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Is dit met remreiniger Roelof ?

Posted By: Roelof Re: Hoe valse lucht lekkage op te sporen. - 23/07/16 10:22 AM
Carburateurreiniger met spuitlans om verneveling te verminderen.
Posted By: stoolex Re: Hoe valse lucht lekkage op te sporen. - 23/07/16 10:33 AM
Origineel bericht van: Roelof
Ja remreiniger met spuitlans om verneveling te verminderen.



Remreiniger en cabarateur cleaner zijn toch verschilende produchten roelof.
Posted By: Roelof Re: Hoe valse lucht lekkage op te sporen. - 23/07/16 10:40 AM
Sorry carburateurreiniger bedoel ik.
Is al vaker ter sprake gekomen hier. Wegens brandgevaar af te raden voor de leken.

Ik pas het regelmatig toe, met succes. Gebruik wèl remmenreiniger, effect is hetzelfde wink
Als je het gebruikt. Handschoenen aan. Veiligheidsbril. Niet te dicht je gezicht. En een klein beetje spuiten. Dan is het best te doen. Ohja, een emmer water met poetslappen erin erbij. Doe ik altijd als ik met een brandere of zoiets bezig ben. Ook in de garage als de jongens bezig ben zet ik er altijd eentje bij. 1 keertje nodig gehad en nu doen ze het zelf.
Posted By: Joan Re: Hoe valse lucht lekkage op te sporen. - 25/07/16 09:21 AM
Origineel bericht van: Roelof
Doe dit wel buiten voor alle veiligheid.

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/O0tDf3MXShw" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

wat een L$$ verhaal, aan zijn plaatjes van de gasschuif te zien is zijn gas kabel gewoon te kort want die stelschroef terug draaien laat de gasschuif niet genoeg zakken en een "luchtlek" boven op de carburateur vinden das normal maar daar gaat hij niet harder van lopen want dat zit aan de verkeerde kant van de gasschuif.
© Solex Forum