Solex forum
Posted By: Opa-Ris Solex museum Colijnsplaat - 15/01/06 03:35 PM
Hallo Piepels,

Als je een keer in Zeeland verzeild raakt, ga dan eens langs bij het Solex museum(pje) in Colijnsplaat op het eiland Walcheren-noord. Je wordt daar vriendelijk en enthausiast ontvangen en te woord gestaan door de eigenaars, welke uit hobby voor de Solex dit hebben opgestart.

Kijk voor een impressie onderstaande link.
http://www.solexclub-zeeland.org/article.php?story=20040626175520516
Posted By: Anonymous Re: Solex museum Colijnsplaat - 13/11/07 08:48 PM

Leuk museum ja, ben er een half jaar geleden geweest, veel solexen gezien en geleerd van de verschillende typen solexen.
Echt een super museum!!!!! grin
Ook leuk is de solexrace die elk jaar plaats vindt in Colijnsplaat, dit jaar reden er kinderen op de solexen uit het museum een rondje op de baan.

Posted By: Anonymous Re: Solex museum Colijnsplaat - 03/02/08 07:19 AM
Ik ga er zeker een keer naartoe, lijkt me leuk!!

Bedankt
Posted By: solexrijen Re: Solex museum Colijnsplaat - 05/02/08 09:12 PM
Ik weet niet wanneer je wilt gaan, maar uit ervaring weet ik dat ze niet altijd open zijn.
Vooraf even bellen kan je een vergeefse reis besparen.
Hieronder het telefoonnummer.
0651312925

Groeten SOLEXRIJEN.
Posted By: carl Re: Solex museum Colijnsplaat - 31/01/09 10:28 PM
ik zag net dat het Solex museum te Colijnsplaat op het eiland Walcheren-noord ligt maar dit moet zijn Noord-Beveland, ik ben zelf van plan binnen kort een keer tegaan kijken het is er nog steeds niet van gekomen en toch is het wel in de buurt.
wat betreft de Solex-race is het er zeer gezellig ik heb zelf al 2 keer mee gedaan bij de ludieke klasse, het is meestal op zaterdagavond.

groeten Carl
© Solex Forum