Solex forum
Posted By: Gerritd Joan 12 1/2 jaar Beheerder - 28/04/13 11:21 PM
Joan van harte gefeliciteerd en op naar de volgende 12 1/2 jaar!
Posted By: John Meisters Re: Joan 12 1/2 jaar Beheerder - 28/04/13 11:25 PM
Proficiat Joan, bedankt voor de vele tips en goede raad in al die jaren.
Velen (waaronder ik) zijn er een stuk wijzer van geworden wink
Posted By: solexnl Re: Joan 12 1/2 jaar Beheerder - 28/04/13 11:31 PM
Respect JOAN en ga zo door !!

Han
Posted By: Alfons_Amuse Re: Joan 12 1/2 jaar Beheerder - 28/04/13 11:33 PM
Goeroe Joan, bedankt voor je raad en steun.
Posted By: Roelof Re: Joan 12 1/2 jaar Beheerder - 28/04/13 11:52 PM
Ik vond dat het maar eens onder de aandacht gebracht moest worden en daarom heb ik het al bijna een jaar geleden op de kalender gezet, al meer dan 12 1/2 jaar geleden werd Joan beheerder eerst nog onder een andere naam, bijna dagelijks vragen beantwoorden en mensen helpen dat is niet niks en dat allemaal proDeo, het mag duidelijk zijn dat deze man GEEN bloed in zijn aderen heeft maar SOLEXINE, ga zo door Joan. grin
Posted By: Frank Re: Joan 12 1/2 jaar Beheerder - 29/04/13 12:55 AM
aan deze woorden is niets meer toe te voegen Roelof , inderdaad heel veel respect voor Joan ( en alle andere uiteraard ) die geheel belangeloos zoveel vrije tijd hierin steken . wink
Posted By: solexrijen Re: Joan 12 1/2 jaar Beheerder - 29/04/13 12:59 AM
Mooi hoor, ben al enige tijd lid van het forum post niet zo veel, maar lees vrijwel dagelijks alle nieuwe berichten, en ook zeer zeker de berichten van SOLEXDOKTER Joan,bedankt hier voor.
Posted By: Jan Re: Joan 12 1/2 jaar Beheerder - 29/04/13 01:30 AM
Heel mooi van jouw Joan, KEI BEDANKT!!!!!
Posted By: FFAnders Re: Joan 12 1/2 jaar Beheerder - 29/04/13 01:43 AM
Gefeliciteerd, je krijgt van mij een Veer wink.
Posted By: AlienSolexfiend Re: Joan 12 1/2 jaar Beheerder - 29/04/13 01:48 AM
Bedankt Joan, je doet dit prachtig!
Posted By: Pierre Re: Joan 12 1/2 jaar Beheerder - 29/04/13 04:49 PM
ook van mij niets dan lof johan mensen als u zijn hier onmisbaar
gr pierre
Posted By: Jan Re: Joan 12 1/2 jaar Beheerder - 30/04/13 04:16 AM
Joan en Roelof beheren dit forum geheel belangeloos, en daarvoor alleen maar complimenten. smile
En ik denk/hoop namens iedereen hier te mogen zeggen,BEDANKT jongens!!!!


Gelukkig komen er steeds nieuwe leden bij die het solexgebeuren onder de knie willen krijgen,

heel fijn. Maar ook komen er dan weer de bekende vragen, solex wil niet starten, wat nu. cry

Zou het niet handig zijn om een soort tabel te maken voor elk type, die je door allerlei storingen helpt.Dit moet dan wel makkelijk bereikbaar zijn. bijvoorbeeld bovenaan het menu.

Dit zou in eerste instantie de jongens die daar steenvast altijd antwoord op geven een beetje ontlasten. Er blijven zeker genoeg problemen over waar we met z'n allen over kunnen bakkeleien
Ideeee??? blush


Posted By: FFAnders Re: Joan 12 1/2 jaar Beheerder - 30/04/13 04:21 AM
mee eens Jan

Posted By: Punky Re: Joan 12 1/2 jaar Beheerder - 30/04/13 05:47 AM
Gefeliciteerd en bedankt heren voor dit goede werk. Ik heb al veel aan dit forum gehad.
Posted By: Roelof Re: Joan 12 1/2 jaar Beheerder - 30/04/13 12:52 PM
Origineel bericht van: Jan
Joan en Roelof beheren dit forum geheel belangeloos, en daarvoor alleen maar complimenten. smile
En ik denk/hoop namens iedereen hier te mogen zeggen,BEDANKT jongens!!!!


Gelukkig komen er steeds nieuwe leden bij die het solexgebeuren onder de knie willen krijgen,

heel fijn. Maar ook komen er dan weer de bekende vragen, solex wil niet starten, wat nu. cry

Zou het niet handig zijn om een soort tabel te maken voor elk type, die je door allerlei storingen helpt.Dit moet dan wel makkelijk bereikbaar zijn. bijvoorbeeld bovenaan het menu.

Dit zou in eerste instantie de jongens die daar steenvast altijd antwoord op geven een beetje ontlasten. Er blijven zeker genoeg problemen over waar we met z'n allen over kunnen bakkeleien
Ideeee??? blush




We doen het alle drie, Webmaster, Joan en Roelof met de zelfde intentie namelijk het helpen van mensen, maar we zijn niet alleen er zijn gelukkig ook zeer actieve leden die hun steentje bij dragen,de hele insteek van dit forum is zij die de kennis hebben helpen de mensen die de kennis (nog) niet hebben, het is ook niet zo dat 1 persoon alles weet maar samen weten we heeeeel veel.

Leuk idee Jan (we moeten dat Wikkelbie maar eens vervangen door knutselsmurf), moeten we maar eens uit werken, trouwens alle ideeën zijn welkom.
Posted By: aussie Re: Joan 12 1/2 jaar Beheerder - 30/04/13 03:40 PM
De SOLEX DOKTER JOAN gefeliciteerd (12,5 jaar!!!)
Bedankt voor je hulp en duidelijke uitleg en vooral je tijd

mvg aussie
Posted By: Jan Re: Joan 12 1/2 jaar Beheerder - 30/04/13 06:53 PM
Origineel bericht van: Roelof
Origineel bericht van: Jan
Joan en Roelof beheren dit forum geheel belangeloos, en daarvoor alleen maar complimenten. smile
En ik denk/hoop namens iedereen hier te mogen zeggen,BEDANKT jongens!!!!


Gelukkig komen er steeds nieuwe leden bij die het solexgebeuren onder de knie willen krijgen,

heel fijn. Maar ook komen er dan weer de bekende vragen, solex wil niet starten, wat nu. cry

Zou het niet handig zijn om een soort tabel te maken voor elk type, die je door allerlei storingen helpt.Dit moet dan wel makkelijk bereikbaar zijn. bijvoorbeeld bovenaan het menu.

Dit zou in eerste instantie de jongens die daar steenvast altijd antwoord op geven een beetje ontlasten. Er blijven zeker genoeg problemen over waar we met z'n allen over kunnen bakkeleien
Ideeee??? blush




We doen het alle drie, Webmaster, Joan en Roelof met de zelfde intentie namelijk het helpen van mensen, maar we zijn niet alleen er zijn gelukkig ook zeer actieve leden die hun steentje bij dragen,de hele insteek van dit forum is zij die de kennis hebben helpen de mensen die de kennis (nog) niet hebben, het is ook niet zo dat 1 persoon alles weet maar samen weten we heeeeel veel.

Leuk idee Jan (we moeten dat Wikkelbie maar eens vervangen door knutselsmurf), moeten we maar eens uit werken, trouwens alle ideeën zijn welkom.


Als er zoiets zo kunnen komen, moeten we het ook "samen" doen.
Dat is ook het leuke ervan, samen sterk!!!
Posted By: Roelof Re: Joan 12 1/2 jaar Beheerder - 30/04/13 07:00 PM
Origineel bericht van: Jan
Origineel bericht van: Roelof
Origineel bericht van: Jan
Joan en Roelof beheren dit forum geheel belangeloos, en daarvoor alleen maar complimenten. smile
En ik denk/hoop namens iedereen hier te mogen zeggen,BEDANKT jongens!!!!


Gelukkig komen er steeds nieuwe leden bij die het solexgebeuren onder de knie willen krijgen,

heel fijn. Maar ook komen er dan weer de bekende vragen, solex wil niet starten, wat nu. cry

Zou het niet handig zijn om een soort tabel te maken voor elk type, die je door allerlei storingen helpt.Dit moet dan wel makkelijk bereikbaar zijn. bijvoorbeeld bovenaan het menu.

Dit zou in eerste instantie de jongens die daar steenvast altijd antwoord op geven een beetje ontlasten. Er blijven zeker genoeg problemen over waar we met z'n allen over kunnen bakkeleien
Ideeee??? blush




We doen het alle drie, Webmaster, Joan en Roelof met de zelfde intentie namelijk het helpen van mensen, maar we zijn niet alleen er zijn gelukkig ook zeer actieve leden die hun steentje bij dragen,de hele insteek van dit forum is zij die de kennis hebben helpen de mensen die de kennis (nog) niet hebben, het is ook niet zo dat 1 persoon alles weet maar samen weten we heeeeel veel.

Leuk idee Jan (we moeten dat Wikkelbie maar eens vervangen door knutselsmurf), moeten we maar eens uit werken, trouwens alle ideeën zijn welkom.


Als er zoiets zo kunnen komen, moeten we het ook "samen" doen.
Dat is ook het leuke ervan, samen sterk!!!



Offf 0900 nummer

Vonkt de Solex niet? toets 1
Werkt de koppeling niet? toets 2
Krijgt u het niet voorelkaar? toets Joan

grin wink
Posted By: Joan Re: Joan 12 1/2 jaar Beheerder - 01/05/13 12:15 PM
Jongens allemaal bedankt voor de toegezwaaide Lof, was intussen even buiten aan het vieren dat de zon schijnt en heb daarbij een stuk of 8 solexen uit de collectie los gelaten op het evenement in Eemnes. Liefhebbers in de fanmilie zat om er eens een te proberen. Hoop zo eindelijk mijn kinderen die nu allemaal minstends 16 zijn een beetje meer brommer gek te krijgen
Posted By: dreke2 Re: Joan 12 1/2 jaar Beheerder - 02/05/13 02:01 AM
JOAN

deh isunne goeie zeggen wij dan, JOAN bedankt voor je tips

Groet
ANdre
© Solex Forum