Solex forum
Posted By: Backup Backup - 29/01/13 02:22 PM
al een tijdje lukt het me niet op het forum te komen, na invullen van de inlognaam krijg ik vanaf willekeurig welke computer een foutmelding dat iets engels en nederlands niet gevonden kan worden.
voorlopig dus maar geregistreerd onder een andere naam.

"backup"

groet Joan
Posted By: Roelof Re: Backup - 29/01/13 02:29 PM
Er is een update geweest van het forum plus was er weer het probleem met de ip adressen maar dat is nu weer opgelost, cookies verwijderen op je computer?
Posted By: solexnl Re: Backup - 29/01/13 08:39 PM
Welkom op het Forum, Backup !

Wanneer je iets niet weet dan zijn er genoeg leden die je voort willen helpen hoor ! Dus schroom niet en vraag gerust .


grin grin grin grin
Posted By: zeezout Re: Backup - 29/01/13 10:40 PM
Aan het inrijden grin grin
Posted By: John Meisters Re: Backup - 29/01/13 11:29 PM
Ik heb wel onlangs opnieuw in moeten loggen, zowel computer als smartphone. Er is toen dus iets gebeurd. En vanaf die tijd ongeveer Joan niet meer gehoord frown
Posted By: B___MAN Re: Backup - 30/01/13 12:17 AM
Yep, hier ook opnieuw moeten inloggen, maar verder geen problemen.
Posted By: Alfons_Amuse Re: Backup - 30/01/13 01:00 AM
Hier geen enkel probleem. Zal wel door de mooie natuur komen hier en de vriendelijke mensen hier. laugh
Posted By: Pierre Re: Backup - 30/01/13 04:00 AM
idem terug moetten inloggen dat moet ik trouwens ook telkens als ik de pc wat opkuis
gr pierre
Posted By: Kemon Re: Backup - 30/01/13 04:13 AM
Bij mij is er niets veranderd, behalve dan dat voor het inloggen alles in het Engels is en na het inloggen alles in het Nederlands.
Posted By: Roelof Re: Backup - 31/01/13 06:13 PM
Inlog problemen zijn bekend bij de webmaster, word aan gewerkt.
Posted By: carl Re: Backup - 31/01/13 06:59 PM
Vandaag moest ik ook weer een keer inloggen maargoed dat gebeurd wel meer ( eigenlijk log ik nooit uit )

Groetjes Carl
Posted By: Pierre Re: Backup - 31/01/13 09:33 PM
Origineel bericht van: carl
Vandaag moest ik ook weer een keer inloggen maargoed dat gebeurd wel meer ( eigenlijk log ik nooit uit )

Groetjes Carl


dan waard je niet alleen carl ik ook
gr pierre
Posted By: peter57 Re: Backup - 01/02/13 03:25 AM
Yo ik kan ook weer inloggen.

Super.

Peter
Posted By: Admin1 Re: Backup - 01/02/13 04:00 AM
Problemen zat in de cookies sick maar het probleem is verholpen, om het recht te zetten zal iedereen ff opnieuw moet inloggen.

thx
Posted By: Jan Re: Backup - 01/02/13 04:05 AM
Origineel bericht van: Webmaster
Problemen zat in de cookies sick maar het probleem is verholpen, om het recht te zetten zal iedereen ff opnieuw moet inloggen.

thx


Bedankt!!

Zal even een paar mensen mailen die ook inlog problemen hadden, o.a. Jan vennix smile


Posted By: Gerritd Re: Backup - 01/02/13 04:06 AM
Kan nu ook weer inloggen en het engels is weer nederlands geworden
Posted By: Jan Vennix Re: Backup - 03/02/13 04:10 AM
Of het aan de kookies lag weet ik niet maar ik heb al veel koekies gegeten de laatste tijd en ook al 6 maal een ander inlog nummer gekregen,maar niets hielp.
Het bleef wartaal en buitenlands gepruts op bijde computers.
Ten einde raad heb ik maar eens een heel oud inlognummer geprobeerd en doet( een ).computer het weer.
Nu nog de andere weer aan de praat krijgen.
Posted By: zeezout Re: Backup - 03/02/13 07:14 PM
Iemand nog iets van Joan gehoord? confused confused
Posted By: Joan Re: Backup - 04/02/13 01:37 PM
Ja, ik ben er weer zat ergens kennelijk iets in de software van UBB.
Paar keer kontakt gehad met de webmaster/serverbeheerder
Was kennelijk geen cookies probleem want inloggen via vreemde computers die nooit aan de webite gehangen hadden ging ook niet, zodra het password ingetypt werd kwam er een "verklarende" regel dat er 1 of ande Nederlands/Engels ding niet gevonden kon worden en stokte de handel .

Tussendoor ook nog een paar dagen de griep gehad, rillerig en daarna een paar dagen duizelig, gelukkig was mijn zijspan net af dus omvallen was er niet bij.
© Solex Forum