De E verlaagt de oppervlakte spanning van de benzine en daardoor een betere verdamping en betere verbranding. Zo wordt het gezegd iig.
Ik durf best ook met E10 in de Solex te rijden.
Ja Ja tegenwoordig verdampt er niets meer, maar alles word onder hoge druk verstoven, dus wie beweert daar nu weer wat ? het hoeft alleen maar te werken in inspuit systemen, de rest doet niet meer mee
Joan. Vergis jij je niet?
Als het niet zou verdampen tijdens aanzuigen bij onze Solex, zou hij toch niet lopen.
Of begrijp ik je verkeerd.
Ja en nee. Ik reageer op het statement over de brandstof.
Ik lees tegenwoordig elk statement over brandstof in het kader van Ecu's en inspuiting iets ander is niet van toepassing op de ontwikkeling, specificaties en samenstelling van brandstoffen. dat er dan toevallig wat machines zijn die er nog aan zuigen in plaats van "duwen" daar gaan ze echt geen rekening meer mee houden dus om brandstof te ontwikkelen op zijn betere verdamping om de solex te helpen is wat omslachtig .
"atomiseren" (Engels, wat is het Nederlandse woord?) daar gaan ze voor