Hallo collegas

Gister kreeg ik 7 dikke brieven van de RDtW (t van tegen) bevattende nieuwe kentekencards voor mijn brommert verzameling. wegens herziene eerste toelatingsdata vanwege die geschifte amsterdamse gemeenteraad. to zover niks geks (in dit land).

echter ze hebben kans gezien om volkomen onzinnige data te bedenken. een peperbus 1950 op 1977 zetten, een westerterpsnolex van 1979 op 1987, een berini m23 1957 op 1967 en ga zo maar door. kon dat nou echt niet iets beter op basis van de framenummers of keurstickers die hebben ze allemaal geregistreerd bij de schouwing.
Al mijn brommertjes zijn origineel NL exemplaren maar alleen van mijn opas peperbus weet ik wanneer die in gebruik genomen is... en nee ik heb helaas geen bonnetje dus geen bewijs dus de RDtW kan er niks mee. ik ga er nochthans van uit dat iemand die een nieuwe brommer kocht er ook meteen mee ging rijden en hem niet 27 jaar in de opslag zette...

wat moeten we hier nou weer mee. daar krijgen we ongetwijfeld later weer last van bv met bouwjaargerelateerde apekool eisen (wacht maar af, komt echt wel een keer).

Last edited by gromsound; 22/12/17 12:38 PM.