na enige tijd is het 24 uurs blok van de 2015 race weer terug op zijn honk. tijdens de race ernstig vermogenverlies, alle zuigerveren kompleet versleten ( stof) na reparatie is er wel mee doorgereden.
blok nu ter controle opengehaald: cylinderwand ook ernstig versleten, spoelpatroon wel goed. een grote serie fotos gemaakt van alle onderdelen, hier de eerste paar
Poeh dat ziet er heftig uit. Bij wisselen van de zuigerveren was de cilinder nog niet zo uitgesleten als dit. Eens kijken of ik er toen foto's van heb gemaakt, meen van wel. Wij reden met Aspen 102, met Castrol Power RS gemixed, 1:30.
Kantelende zuiger. De JRT,s hebben nieuw al een te grote zuigerspeling en als je dan ook nog zonder luchtfilter rijd word het alleen maar een nog groter probleem, moet op het laatst wel aardig gerammeld hebben.
De nieuwe zuigerveren gaven wel verbetering maar het was niet zoals in het begin. Het rammelde zeker, maar dat kwam vooral door het circuit zelf. Man wat een beproeving was dat, slopend voor mens en machine!
De nieuwe zuigerveren gaven wel verbetering maar het was niet zoals in het begin. Het rammelde zeker, maar dat kwam vooral door het circuit zelf. Man wat een beproeving was dat, slopend voor mens en machine!
Dat laatste klopt wel John maar dat kan ik niet terug zien in de cilinder . Of is die onderste ril de afsprong van het podium mat daaropvolgend het "Wasbord" (heel veel rillen in het pad) ?? Overigens is dat wasbord een goede schokbrekertest, staat niets over in het reglement , ik zal het nog eens nalezen.