Gelukkig dat het " nog mee gevallen is ". Ik als wielrenner ben het gedeeltelijk met je eens ......maar er zitten 2 kanten aan een verhaal .
Als je eens wist hoevaak ik genegeerd word door een lading jo met de banjo club ( wandelaars geheten ) die lopen op het FIETSPAD rijen dik luidkeels te ik hou het netjes :-) kletsen ......ik kan bellen wat ik wil .....roepen wat ik wil .......ze maken geen plaats voor mij als wielrenner !!!!!! Terwijl het echt een fietspad is !

Dan komt het verhaal bromfiets .....snorfiets ....fiets met hulpmotor ....
Als ik fiets wil je niet weten hoeveel brommers enz enz .......mij inhalen en dan net voor mijn voorwiel weer terug snijden ....naar de rechterkant !!!!
Zodat ik haast om mijn platte ......lig en dit terwijl ik keurig aan de rechterkant rijd.
Om nog maar te zwijgen over de elektronische fietsen !!!!! .

Ik ben het met je eens ........er zijn echt zal het weer netjes houden ....zeer vervelende mannetjes op een racefiets ......maar ook zeer vervelende wandel mannetjes .....en ook bromfiets / snorfiets / hulpmotor ..mannetjes .

De conclusie is respecteer elkaar !!! Geef elkaar de ruimte .....en dan komt alles goed :-) .....het kan echt wel ........


Vriendelijke groet, Robert.